Opgelost door Social Deal: Voucher al na 2 maanden verlopen, zonder restitutie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 534177
Gebruiker
IN#teleurgesteld
Datum
1 reactie

Details

Klacht

19 februari 2021 heb ik een voucher gekocht van Bob's carwash. Ik wilde hem vorige week gebruiken, maar de voucher was niet meer zichtbaar in mijn app. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de social deal klantenservice en tot mijn grote verbazing meldde zij dat de deal begin april was verlopen en het helaas mijn eigen verantwoordelijkheid is om de geldigheid in de gaten te houden. Ik had de deal nog geen 2 maanden van te voren aangeschaft! Daarnaast heb ik nooit een melding ontvangen dat de deal snel zou verlopen o.i.d. Bij Groupon krijg je voor verloop meerdere herinneringen dat de vouchers komen te vervallen en vervolgens staan de vouchers die verlopen zijn nog op je account en kun je credits krijgen als restitutie voor je volgende aankoop. Bij Social Deal ben je gewoon het bedrag kwijt en kun je zelfs de voucher niet meer vinden op je account. En nu ben ik dus het aankoopbedrag kwijt, zonder carwash te hebben ondergaan en het geld is dus gratis verdiend door Social Deal? Bij Waardebonnen mag dit helemaal niet en is dit wettelijk verboden. Ik vind het echt een schande dat social deal op deze manier zijn klanten in de kou zet.

Gewenste oplossing

Ik zou graag de voucher alsnog willen kunnen gebruiken, of een restitutie van het aankoopbedrag.
Geboden oplossing
Ik heb een vervangende voucher gekregen die nog een aantal maanden geldig is. Snelle terugkoppeling en goede oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Dank voor je melding.

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken over de situatie.

    Gelukkig zijn we samen toch nog tot een passende oplossing gekomen.
    Hopelijk heb ik je alsnog naar tevredenheid kunnen helpen.

    Mocht ik nog iets kunnen doen, hoor ik dit graag!

    Met vriendelijke groet,
    Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen