Klacht Social Deal: Voucher is misleidend

Chan

Ik heb Fletcher voucher gekocht omdat ik een familie dag heb. En op die dag was er geen plek in geen 1 hotel rondom die plaats. Oké dat kan maar toen ging ik verder kijken er was geen enkele plek in geen 1 Fletcher hotel in heel Nederland die meedoet aan de actie. Toen heb ik contact gehad met de klantenservice hele situatie uitgelegd. Dat we van ver komen etc. Kreeg ik een mail terug en er was 1 plek ergens in het zuiden wat nog verder rijden is als waar ik vandaan kom. En op de site staat er zijn geen plekken meer zijn. Nu dacht oké laat het.
Ik ga voor een andere datum kijken om met een vriendin weg te gaan. Moet je nog extra betalen voor de kamer. Dus ik heb een voucher plus extra kosten voor een kamer plus €5,- toeslag p.p. als ik op vrijdag/zaterdag wil moet ik nog €10,- p.p. Plus €5,- reserveringskosten en tax en handling fee komen er ook nog overheen. Dus eindstand ben ik over de €100,- kwijt. Dan kan je beter gewoon een kamer boeken. Waarvoor koop je dan een voucher dit is gewoon oplichting.

Geld terug of een gepaste oplossing

Social Deal
    Beste,

Bedankt voor de review.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er geen beschikbaarheid geboden wordt voor de gewenste dag.

Zojuist heb ik je telefonisch proberen te bereiken maar kreeg ik je helaas niet aan de lijn.
    Ik wil je vragen ons terug te bellen via 0882050505 of een mailtje te sturen naar service@socialdeal.nl.

We kijken graag met je mee naar deze vervelende situatie.

Esmee - Klachtenafdeling Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?