Opgelost door Social Deal: Voucher wordt geweigerd

Wil B

Ik heb in corona tijd ( aanbieding eind maart) een voucher voor een menu in Grieks restaurant Athene in geleen gekocht
De eigenaar weigert de voucher in te wisselen cq aan te nemen voor een afhaalmenu ( snap ik ) maar hij weigert hem ook nu in het restaurant omdat nu Corona dreiging is ; vind ik zeer vreemd . Hij komt zijn verplichting niet na
Bij klantenservice Schrijven ze dat de deal niet door de ondernemer aangeboden kan worden en dat ik iets anders Kan uitzoeken Op de site van Social Deal
Dit wil ik niet !! dus organisatie SocialDeal :
1. Een pittig gesprek met de eigenaar van athene dat hij een overeenkomst heeft en zijn verplichtingen moet nakomen
2. Of geld retour
Graag jullie reactie

Athene : Wel voucher accepteren
Zo nee
Social Deal geld retour storten

Beste heer/mevrouw Boumans,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat de ondernemer jullie voucher niet wilt aannemen.
    Graag zou ik even met je mee willen kijken wat er precies aan de hand is en waarom zij de voucher niet in willen nemen.

Zou je mij het e-mailadres van je account door willen sturen naar service@socialdeal.nl?

Ik hoor graag van je!

Wilboumans@home.nl
    Gr
    Wil Boumans
    Beste Wil,

Hartelijk dank voor je reactie.

Graag zou ik de situatie even telefonisch met je willen bespreken en samen met je kijken voor een passende oplossing. Wanneer kan ik je hierover het beste bereiken?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijk groet,
    Sascha - klachtenafhandeling
    Hallo Sascha
    Vandaag na 16.30 uur of morgen 23 juni rond 9.30 Uur
    Gr
    Wil
    Beste Wil,

Fijn dat we elkaar telefonisch gesproken hebben zojuist en dat de melding naar tevredenheid is opgelost. Heel veel plezier in de toekomst!

Als je nog vragen hebt, neem dan gerust alsnog contact met ons op. We zijn bereikbaar tussen 7:00 en 23:00 uur via 088-2050505. Ik help je graag.

Roxanne

Saldotegoed ontvangen met € 5,- extra Prima oplossing

Ook een klacht indienen over Social Deal?