Klacht Social Deal: Vouchers geannuleerd door hun en weigeren geld terug te storten

Tim2104

Ze zouden gisteren bellen nadat er contact was geweest met mijn partner die aan het werk was, die vroeg of ze even naar mij wilde bellen
Dat zou ze doen echter ontvingen we een mail zie bijlage
Heb mailtje terug gestuurd maar er word niet meer op gereageerd
Vandaag gebeld ze heeft zelf intern erbij gezet dat ze de voicemail heeft ingesproken zo dat wij moesten terug bellen. Wij hebben helemaal geen voicemail nog een leugen
Vouchers geannuleerd door hun en weigeren geld terug te storten,willen alleen maar tegoed op social account zetten. Hun zeggen dat hun hier ook niks aan kunnen doen, Dat is niet wat ik wil
Nu begon ze ook nog ja de bonnen zijn verlopen 7-07-2019 en u had pas 14 juli gereserveerd, we hebben ze een maand eerder moeten laten stoppen
Terwijl wij pas 8–7-2019 een mailtje hier over kregen

Ik wil gewoon mijn geld terug en niet verplicht word om dan maar iets anders te kopen daar

Ben ook nog aan het denken of ik hier ooit nog iets koop

Het geld terug stort op mijn rekening

Tim2104
    Heb inmiddels maar zelf iets anders uitgezocht, hier toe word je verplicht omdat ze het geld niet terug storten.
    Volgens mij mag je dat volgens de wet nog niet eens doen.
    Bedrijven moeten altijd het geld terug geven als de dienst/product niet naar wens is of zelfs word geannuleerd door de verkoper. Hier kan tenslotte de koper niks aan doen
    Dit gaat ook buiten hun eigen bedachte regels om.

Social Deal
    Beste Tim,

Bedankt voor je bericht.

Ik vind het vervelend om te horen dat je wegens de omstandigheden geen gebruik kan maken van de vouchers. Ik begrijp uiteraard dat dit erg teleurstellend is. Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat zij je verder geholpen heeft.

Naar ons weten houden wij ons aan de juiste regels en helpen we onze klanten altijd zo secuur mogelijk. Echter zal ik je per mail nog een toelichting sturen.

Ik vind het erg jammer dat ik jouw ontevredenheid niet weg kan nemen. Wellicht krijgen we in de toekomst een kans jouw vertrouwen in Social Deal terug te winnen.

Sarah - klachtenafdeling
    Social Deal

Tim2104
Niks opgelost alleen maar de regels en dat hun er niks aankunnen doen. Maar ik trek mijn eigenplan

Ook een klacht indienen over Social Deal?