Opgelost door Social Deal: Vouchers terug nemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 283798
Gebruiker
Teleurgestelde en ontevreden k
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik Heb meerdere deals bij social deal afgenomen en allemaal naar tevredenheid. Ook de bedrijven zelf. Ik heb nu bijna 3 maanden geleden een voucher voor een pedi en manicure gekocht samen met mijn zusje. Wij hebben de 1e maand dit een beetje links laten liggen vanwege drukte. Toen wij eindelijk een afspraak wilde maken lukte dit niet. Niet telefonisch, we werden afgescheept. Er werd gezegd doe maar per app. Geappt en ook geen helaas zonder afspraak. Per mail en ook geen reactie. Nu ben ik als consument het vertrouwen kwijt in dit bedrijf en wil ik hier niet eens meer naar toe. Als ontevreden klant wendde ik mij tot social deal voor terug name van de vouchers. Hier werd mij verteld dat ze wel contact wilde leggen met het bedrijf voor alsnog een afspraak te plannen. Waarop ik aangaf dat ik dit niet meer wilde en er geen vertrouwen in had. De vouchers konden ze niet meer terug nemen omdat ze buiten de 14 dagen omruul termijn vielen. Als klant vind ik dit geen service. Ik wilde hier wel mijn klacht over uitten.

De oplossing

Tegoed voor andere vouchers of geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Beste Aroena,

    Bedankt voor je feedback.
    Vandaag heb ik geprobeerd je telefonisch te bereiken om deze situatie even met je te bespreken, helaas kreeg ik je niet aan de telefoon.
    Graag kom ik in contact met je om bovenstaande situatie te bespreken. Ik kan uit je bericht alleen niet goed opmaken over welk bedrijf je het precies hebt en ook kan ik nu nog geen account van je vinden.

    Ik help je graag en hoor graag van je. Mocht je willen bellen mag dat natuurlijk altijd. Zou je dan naar mij of Roxanne willen vragen? Ons telefoonnummer: 088 205 05 05

    Alvast bedankt.
    Groetjes,
    Robin - Social Deal
  2. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Aroena,

    Fijn dat je me even teruggebeld hebt, dank daarvoor.
    Inmiddels hebben we de situatie telefonisch met elkaar besproken en naar tevredenheid opgelost. Weet dat je ons altijd mag bellen, whatsappen of mag mailen wanneer wij je kunnen helpen met het herstellen van contact tussen jou en een ondernemer wanneer dit even niet goed gaat.

    Graag tot snel weer en voor vandaag een hele fijne dag gewenst :)

    Groet,
    Robin - Social Deal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde en ontevreden k
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft mij terug gebeld en goed te woord gestaan. Zij hebben mij een goede oplossing geboden waar ik tevreden mee ben. Bedankt Robin voor je hulp!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen