Klacht Social Deal: Wegens omstandigheden konden vouchers niet gebruikt worden

Klachtnummer
# 411281
Gebruiker
ortmans
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Begin september kocht ik bij social deal 6 vouchers (69 euro) voor een uitje met mijn gezin. Twee weken later werd mijn minderjarige zoon slachtoffer van een ernstig geweldsdelict met zwaar lichamelijk letsel en moest in het ziekenhusi verblijven voor twee operaties en lange revalidatie. Sinds enkele dagen loopt hij weer een beetje en gisteren wilde ik de vouchers inwisselen. Echter, een dag te laat, terwijl ik dacht tot eind december te hebben. Social deal heeft geen coulance regeling en wil me 2,50 tegoed geven. De 69 euro blijft nu in de portomenne van Sociale Deal en ik en de aanbieder van het uitje kunnen er naar fluiten. Ik vind dit geen klantvriendelijke gang van zaken. Ik heb Social Deal voorgesteld dat ze het tegoed van mijn ongebruikte vouchers op mijn account terugplaatsen, zodat ik er een ander uitje mee kan kopen voor mijn gezin. Zo kunnen we in ieder geval nog van een uitje genieten.

De oplossing

Ik heb Social Deal voorgesteld dat ze het tegoed van mijn ongebruikte vouchers op mijn account terugplaatsen, zodat ik er een ander uitje mee kan kopen voor mijn gezin. Zo kunnen we in ieder geval nog van een uitje genieten.

3 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Goedemorgen Tanja Ortmans,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wat jammer om te lezen dat u geen gebruik hebt kunnen maken van de vouchers.
    Graag zou ik u willen vragen om uw e-mailadres van uw Social Deal account door te sturen naar: service@socialdeal.nl.
    Ik neem dan persoonlijk contact met u op, om te kijken voor een passende oplossing.

    Ik hoor graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Maxime - Social Deal

    Klachtenafdeling
  2. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Goedemorgen Tanja,

    Bedankt voor je reactie.
    We zien de mail graag tegemoet.

    Fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
  3. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Tanja,

    Helaas hebben we tot op heden nog geen mail van je mogen ontvangen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, zien we je mail graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen