Opgelost door Social Deal: Wel betaling,geen voucher!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58598
Gebruiker
BraSyl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Laatst heb ik een social deal afgesloten en met een betaling via paypal. Nu is het bedrag in rekening gebracht,maar ik krijg geen voucher te zien via mijn account bij Social deals. Ik heb inmiddels verschillende keren contact gehad met het bedrijf en telkens beloven ze een oplossing,kijken naar de betaling,zoeken naar de voucher,heb ondertussen al een e-mail gestuurd met een betalings bewijs en tot op vandaag hoor of zoe ik niets,alleen loze beloftes dat het al twee keer voor 17.30 (woensdag 23-4 en vrijdag 25-4) opgelost zou worden.

De oplossing

de voucher of geld retour!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Social Deal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    BraSyl
    Datum
    Doordat ik vertelt heb dat deze klacht had ingediend is het zeer snel verholpen,THX!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BraSyl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen