Klacht Social Deal: Zeer teleurstellende high tea, vies, slecht

Social deal

Via social deal bon gekocht voor 29.50 e om te gaan high teaen met 2 personen in fletcher hotel putten.
Wij hebben nog nooit zo n slechte high tea gehad, allemaal kant en klare producten. Niets maar dan ook niets was door een kok gemaakt. Het was ronduit Vies en dat voor deze prijs!
De bediening wist niet wat zed serveerde, wist niet of er koffie bij zat. Het brood de sandwiches waren uitgedroogd en bestond uit kaas met een plak komkommer.
Echt dit is niet aan te raden!
We hebben gewoon het terug moeten geven omdat het niet te eten was.
Maak dan geen reclame voor een high tea en vraag er absoluut deze prijs niet voor!

Tegemoetkoming in kosten voor high tea, geen high tea bij Fletcher meer aanbieden. Die van ons vergoeden zodat we echte goede high tea kunnen doen ergens anders.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding.
    Allereerst wat ontzettend vervelend om te lezen, dat de deal bij Fletcher hotel Putten niet naar wens was.
    Graag zou ik u willen vragen om uw e-mailadres van uw Social Deal account naar ons door te mailen via service@socialdeal.nl.

Ik neem dan contact met u op om de klacht door te spreken en te kijken wat we hierin nog kunnen betekenen.

Dank alvast.

Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
    Beste Suzanne,

Gisteren heb ik je gebeld en gemaild, maar helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen.

Ik zou graag het probleem met je willen doorspreken en daarnaast toelichting geven over het concept van Social Deal.
    Zou je me terug willen bellen op het nummer 088 205 05 05? Je kan dan vragen naar Sarah, dat ben ik. Ik ben er vandaag tot 17:00.
    Als je liever niet wil bellen kunnen we het uiteraard ook per mail bespreken.

Ik wil je hiermee helpen, dus ik hoor graag van je!
    Sarah - klachtenafdeling