Klacht Sociale-controle.nl: Ongewenste benadering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456001
Gebruiker
Gemajola
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar hebben zij “aan de deur” alarmknop willen abonneren voor mijn (beginnend dementerende) schoonmoeder. Ik heb toen mail gestuurd om alle gegevens uit hun systeem te verwijderen, mede de (alarm)telefoonnummers die mijn schoonmoeder toen opgaf. Mij werd toegezegd via een mail dat dit zou gebeuren. Tot mijn verbazing is mijn schoonmoeder maandag jl. gebeld door dit bedrijf en toen de mevrouw aan de telefoon merkte dat mijn schoonmoeder eea niet begreep, belde zij mij met de mededeling dat mijn schoonmoeder “in aanmerking komt voor alarmknop”. Toen ik doorvroeg, wáárom zij daarvoor in aanmerking kwam, hakkelde de mw aan de andere kant, nou gezien haar leeftijd!
Wederom heb ik gevraagd alle gegevens uit hun systeem te verwijderen. Dit werd mij weer toegezegd. Tot mijn verbazing, viel er gisteren een heel pakket in de bus bij mijn schoonmoeder om zich aan te melden, mét alle persoonlijke gegevens er al op ingevuld.
Vandaag weer gebeld dat ik wil dat deze gegevens verwijderd worden, maar ik heb weinig hoop en verwacht volgend jaar weer hetzelfde te ontvangen 😞.

De oplossing

Dat bedrijf alle persoonlijke gegevens uit hun systeem haalt, zoals inmiddels al drie keer is beloofd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sociale-controle.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gemajola
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sociale-controle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen