Klacht Sociale-controle.nl: Sociale Controle heeft onze moeder opgelicht en probeert dat nog steeds te doen.

helemaalzat

Goedendag,

Ik wordt nu regelmatig gebeld door Sociale Controle, een bedrijf waarbij ik geen contract heb lopen of ooit heb gehad.

Mijn moeder echter wel. Toen zij reeds beginnend dementerend was (maar wij als familie hiervan nog niet goed op de hoogte waren, medisch gezien), is via deurverkoop zonder ons medeweten aan haar een 'sos hanger' aangesmeerd. Wij hebben dit later ongedaan proberen te maken, maar moeder was contractueel verplicht dit uit te zitten.

Op 7 mei dit jaar hebben wij het contract via e-mail ontbonden (contract liep eind juni af, dus ruim op tijd). Hiervan is ook schriftelijk bewijs aan onze kant. Daarnaast hebben we aangetekend het pakket met de hanger en oplader retour gestuurd. Dus ook bewijs van aanwezig.

Nu vallen ze mij als mantelzorger (onze moeder zit nu al langere tijd in verpleegzorg) lastig over annuleringskosten en dat die betaald moeten worden.

Graag via deze weg willen we verzoeken dat Sociale Controle stopt met hun criminele praktijken door illegaal dit soort kosten proberen te verhalen. Nota bene ook nog eens met als enige lead een telefoonnummer van een mantelzorger waar ze niets mee te maken hebben.

Ik hoor graag hoe we dit verder kunnen laten escaleren desnoods, zodat deze criminele organisatie stopt met het beroven van ouderen voor malafide diensten en praktijken.

Sociale Controle moet stoppen met stalken.

Sociale-controle.nl
    Geachte,

Wij zouden u graag willen helpen om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Hiervoor hebben wij echter wel een naam nodig om de situatie te kunnen bekijken. Misschien is het handig als u ons een email stuurt.

M.v.g. Sociale Controle

Ook een klacht indienen over Sociale-controle.nl?