Wij vinden dat Sockyzz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sockyzz.nl: 4 mnd geleden bestelling geplaatst en betaald, niets ontvangen; contact is niet mogelijk
Details
Klacht
op 10-11-2022 heb ik een bestelling gedaan en betaald bij dit bedrijf (was voor 5-12), 5 dagen later bleek 1 artikel niet leverbaar, dat heb ik omgeruild voor een ander artikel, en op deze bestelling zit ik nu nog steeds op te wachten. Heb telefonisch en via de mail contact proberen te krijgen, maar men reageert nergens op, ook niet op het andere telefoon nummer 059- 154 7376.Gewenste oplossing
Ik hoef de bestelling niet meer, wil graag mijn geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.