Klacht Sockyzz.nl: 4 mnd geleden bestelling geplaatst en betaald, niets ontvangen; contact is niet mogelijk

Klachtnummer
# 654582
Gebruiker
EindRiet#930
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 10-11-2022 heb ik een bestelling gedaan en betaald bij dit bedrijf (was voor 5-12), 5 dagen later bleek 1 artikel niet leverbaar, dat heb ik omgeruild voor een ander artikel, en op deze bestelling zit ik nu nog steeds op te wachten. Heb telefonisch en via de mail contact proberen te krijgen, maar men reageert nergens op, ook niet op het andere telefoon nummer 059- 154 7376.

Gewenste oplossing

Ik hoef de bestelling niet meer, wil graag mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sockyzz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sockyzz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen