Opgelost door SodaStream Int BV: geen reactie van sodastream na meermaals melden van ernstige klacht

content Opgelost
j weber

Een maand geleden bleef de co2 aanvoer hangen waardoor de fles ontploft is.
Gevolg een zeer pijnlijke hand met bloedende wonden, drijfnatte keuken, kapot apparaat en fles (uiteraard)).
Ondertussen hebben wij 3x contact opgenomen met sodastream via het contactformulier en talloze telefoontjes, geen enkele feedback teruggekregen tot nu toe.
Wij willen graag in overleg met sodastream om te bespreken hoe we dit kunnen gaan oplossen. Nogmaals via dit medium een vriendelijk verzoek tot reageren.

contact met ons opnemen om te bespreken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we ontstane schade gaan regelen.

j weber
    Ondertussen hebben wij een email ontvangen van sodastream met het verzoek tot informatie over het incident.
    Ook is de sodastream naar hen opgestuurd..
    We wachten nu op een verdere reactie
    Nog geen reactie ontvangen
    nog geen reactie ontvangen
    Nog niets gehoord
    j weber
    Nogmaals alle informatie naar sodastream gestuurd. De interne communicatie is slecht, lijkt wel of je aan iedere medewerker het hele verhaal opnieuw moet uitleggen.

j weber
Na overleg met sodastream werd duidelijk dat de oorzaak nog niet bekend is maar dat we daarvan op de hoogte worden gehouden. Tevens krijgen wij een vervangend toestel. Ondertussen het nieuwe apparaat ontvangen.

Ook een klacht indienen over SodaStream Int BV?