Opgelost door SodaStream International BV: Er komen geen bubbels

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 528791
Gebruiker
Breda1950
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele maanden hebben wij geen koolzuurgas in het water, ook niet na het vervangen van de koolzuurfles. 5 x drukken levert niets op.

De oplossing

Product vervangen

2 reacties

  1. Auteur
    SodaStream International BV
    Datum
    Beste C.H.M. van Dijk-wolters.

    Vervelend om te horen dat uw toestel geen goede bubbels meer maakt. Zou u een mail kunnen sturen naar info@sodastream.nl? Ook vernemen wij graag het type toestel, dan kunnen wij u de juiste procedure sturen.

    -Sodastream
  2. Auteur
    Breda1950
    Datum
    Er staat geen type op het apparaat

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Breda1950
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sodastream heeft een nieuwe koolzuurcylinder gestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over SodaStream International BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen