Opgelost door SodaStream International BV: Pakket verloren

content Opgelost
Ingrid

Begin januari heb ik via mail contact gehad met de klantenservice van sodastream over een probleem met mijn sodastream. De oplossing was het apparaat opsturen. Hier had ik nog wat vragen, maar ook na navraag geen antwoord meer gekregen. Uiteindelijk begin februari toch maar opgestuurd. Ook al voelde het niet fijn dat ik geen contact meer heb kunnen leggen. Nu ziet het er naar uit dat er een probleem is met de verzending van het pakket. De status is nu al anderhalve week hetzelfde. Het pakket wordt niet bezorgd. PostNL geeft aan dat Sodastream navraag moet doen aangezien het naar een antwoordnummer is gestuurd. Maar wederom zijn ze niet te bereiken. Mails blijven onbeantwoord en telefonisch heb ik nu tig keer geprobeerd iemand te spreken, maar tevergeefs...

Graag überhaupt contact. Ik hoop dat MIJN sodastream boven water komt, en of wordt gerepareerd of een vervanging wordt opgestuurd.

Ingrid
Ze gaan op zoek naar mijn pakket. Er wordt eventueel vervanging gestuurd als het kwijt is. Ik vind het wel bijzonder dat er kennelijk sprake is van een interne storing. Deze duurt dan wel lang (6 weken)... maar na melding alhier wordt het ineens opgepakt. Maar wel fijn dat het nu opgelost gaat worden.

Ook een klacht indienen over SodaStream International BV?