Opgelost door SodaStream International BV: Per ongeluk een lege cylinder meegekregen.

Joke

Beste lezer,
Ik heb afgelopen woensdag 14 juli mijn lege Sodastream cilinder bij Albert Heijn in Vleuterweide ingeruild voor een volle. Bij thuiskomst bleek deze nieuwe helaas leeg te zijn. Vanmorgen ben ik terug gegaan naar de service balie, maar ze zeggen niets voor me te kunnen doen. Ze hebben me verteld dat ik dit bij u moet aankaarten. Ik vind €13,= net even teveel om te laten lopen, anders had ik wel meteen een andere gekocht. Ik hoop dat u mij verder kan helpen. Kunt u mij laten weten welke stappen er nu volgen?
Bij voorbaat vriendelijk dank.
Joke Andeweg

Ik hoop dat u mij aan een volle cylinder kunt helpen zonder dat ik nog een keer € 13,= hoef te betalen.
Er wordt een volle cylinder opgestuurd :-) Ik vind het een geweldige service, veel dank daarvoor.

SodaStream International BV
    Beste Joke,

Vervelend om te horen dat u een lege cilinder ontvangen heeft. Wij zullen een nieuwe cilinder naar u opsturen zodat u snel weer bruiswater kunt maken!

-SodaStream

Ook een klacht indienen over SodaStream International BV?