Klacht Softonic: MSOffice 2010 besteld en betaald; echter het (gratis) Apache Open Office ontvangen.

Andrévan abeelen

Op 18 december online MSOffice 2010 met licentie besteld en betaald.
Daarna ontving een email met de downloadlink. Het Officeprogramma wat ik via die link kan downloaden is echter niet MSOffice 2010 maar Apache Open Office, een programma wat elders gewoon gratis is te downloaden.
Ook de links naar de extra bonusprogrammas, waarvan enkelen gewoon gratis op internet zijn te downloaden, werken niet.
Dit riekt naar oplichting. Het internetadres wat zich opent na het aanklikken van de link is: http://downloadofficenow.com/ba2012/downloadpagina.html?user=a.vanabeelen@ziggo.nl

Geld terug.
Ik heb een email aan het bedrijf verzonden met dit verzoek. Aangezien ik zag dat er al een eerdere eenzelfde klacht op deze site was vertrouw ik niet op een goede afloop.

Andrévan abeelen
    Softonic heeft geen enkele reactie gegeven; het boeit ze dus blijkbaar niet dat hun bedrijf (of iemand in hun naam) de zaak oplicht door na betaling niet te leveren.

Andrévan abeelen

Ook een klacht indienen over Softonic?