Klacht Softonic: Product besteld, betaald, niets ontvangen

Sarabande

Onderwerp: Klacht: MS Office 2010 gekocht, niet ontvangen.

Op 25 september 2013 heb ik gekocht om te downloaden MS Office 2013 met Excel, waarvan nog 2 exemplaren beschikbaar waren.
Betaald 25 september 10.12 uur op rekening 159134706 29,95 Euro
Na de betaling bood u de mogelijkheid om een DVD te bestellen. Dat heb ik gedaan
Betaald 25 september 10.15 uur op rekening 159134706 14,95 Euro
Na betaling gebeurde er niets, een blank scherm, en werd niet de mogelijkheid geboden om de software van MS Office 2010 te downloaden.
Direct 2 x een bericht gestuurd via uw contactformulier en op 26 september een mail met mijn klacht . U heeft de berichten bevestigd, maar niet geantwoord.
Vandaag 11 oktober is dat 14 dagen geleden.

Omdat ik bovengenoemd programma snel nodig heb, wil ik het ergens anders gaan kopen.
Ik verzoek dan ook om de door mij betaalde bedragen van 29,95 en 14,95 Euro terug te storten op mijn rekening.

Sarabande
    Geen enkele reactie van Softonic ontvangen.
    Ik ben geen lid van de Consumentenbond, wil dat nu ook niet worden voor het afhandelen van mijn klacht omdat ik juist allerlei abonnementen moet opzeggen ivm de lastenverzwaringen de laatste tijd.

Sarabande

Ook een klacht indienen over Softonic?