Wij vinden dat Solar Svea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Solar Svea: Ondanks een getekende offerte van SVEA solar, bemiddeld door Soleca, wordt er niet geleverd.
Details
Klacht
Goedendag,Naar aanleiding van een gesprek met een vertegenwoordiger van Soleca, welke de diensten van SVEA Solar verkoopt, heb ik op 4 november 2022 een offerte getekend van SVEA Solar voor de levering en installatie van zonnepanelen. De offerte werd per mail door Soleca aan mij gestuurd. De offerte is opgesteld door de heer M.V. van SVEA solar. Hij stuurde vervolgens ook het onderstaande mailtje:
Beste,
Ben je beschikbaar voor een schouw op locatie op:
Maandag 28 november 2022, rond 12:00
Graag verneem ik of ik deze datum voor je in mag plannen.
Met energieke groet,
M.V.
Sales Consultant
Fellenoord 160
5611 ZB Eindhoven
Netherlands
sveasolar.nl
Op 28 november 2022 heb ik M.V. mogen ontvangen en hij gaf aan dat installatie door kon gaan.
Na het bezoek heb ik geen bericht meer gekregen. Onlangs nam ik contact op met SVEA Solar. Zij hadden de getekende offerte uiteraard ontvangen. Soleca had mij echter moeten berichten dat de installatie niet door zou gaan. Ik begreep uit gesprekken dat de relatie met Soleca is verstoord, echter daar kan ik niets in betekenen en sta ik ook buiten. Ik heb immers een contract met SVEA solar!
Door een medewerker van SVEA solar werd mij verteld dat zij mij niet konden helpen. Ik zou met Soleca contact moeten opnemen, echter die was toen onbereikbaar. De medewerker vertelde dat ze nogmaals de situatie intern zouden bespreken en dat ik zou worden benaderd door de leidinggevende. Dit gebeurde niet en om die reden heb ik wederom een bericht gestuurd helaas ook zonder resultaat.
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat SVEA Solar contact met mij opneemt, excuses aanbiedt en nadere afspraken maakt over de levering en installatie van de zonnepanelen. Uiteraard de prijsstelling in de offerte hanteert en de installatie in maart 2023 laat plaatsvinden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.