Wij vinden dat Solar Svea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Solar Svea: totale onbereikbaarheid voor klantvragen en offerte aanvragen
Details
Klacht
totale onbereikbaarheid. Ik heb online een offerte aanvraag gedaan omdat het bij de IKEA computer niet lukte. De enige reactie die ik krijg is dat het druk is en ze nog contact opnemen.vragen via Messenger worden alleen automatisch beantwoord dat ze blij zijn dat ik contact opneem. Bellen in de middag levert een automatisch bandje op dat ik s'morgen moet bellen.
Bellen in de ochtend geeft een optie voor vragen over de offerte / of vragen over zonnepanelen. Na 53 minuten en 22 maal in de wachtrij teruggeplaats te zijn heb ik opnieuw gebeld. Nu met de keuze voor Overige vragen...... Hierbij hetzelfde beeld.
Het i op geen enkele wijze mogelijk om in contact te komen. Ik ben een groot fan van IKEA en de wijze waarop ze met klanten communiceren en omgaan. Svea Solar is de partner waarmee ze samenwerken. Maar totale onbereikbaarheid en gebrek aan duidelijkheid geven is echt stuitend en is is geen goede start voor een aankoop.
Ik wil graag op korte termijn dat mijn offerte aanvraag wordt opgestart en dat ik dus gebeld wordt.
Gewenste oplossing
Ik wil graag op korte termijn dat mijn offerte aanvraag wordt opgestart en dat ik dus gebeld wordt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.