Klacht Solaredge: Werk niet goed afleveren.

Klachtnummer
# 436388
Gebruiker
Hoge bomen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In feb kreeg en melding dat een paneel niet werkten.
22 maart heeft een monteur een onderdeel vervangen, heb de dag er na op mijn app gekeken, de paneel werkt nog steeds niet maandag gebeld. Kreeg een man aan de telefoon en die vertelde, mij dat de info nog niet door was gegeven, en dat daar door het nog in de app stond. Als het verwerkt hadden zou het er niet meer in staan, en dat zou twee werkdagen duren het is nu 16 april en verlies elke vanaf feb opbrengsten van een paneel. Ze zijn telefonisch niet te bereiken, vind dit netjes en ook niet klant vriendelijk.

Gewenste oplossing

Dat ze het maken en compensatie voor het verlies wat de paneel in die tijd niet geleverd heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Solaredge hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Solaredge?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen