Klacht solarinfra: Goede verkoper, zorgeloze installatie, hopelose afhandeling

Klachtnummer
# 275606
Gebruiker
VVE16tm20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het plaatsen en het installeren van de zonnepanelen heeft Solarinfra de afhandeling van de BTW teruggave niet goed afgehandeld. Zelfs na een fors aantal telefoontjes, e-Mails, Whatts app en SMS berichten kregen wij geen enkele reactie. Wij kregen zelfs een belasting aanslag van +/- Eur. 5.000,-- vanwege het achterwege blijven van de actie van Solarinfra. Uiteindelijk via via bij een accountend terecht gekomen die ons keurig heeft geholpen (free of charge)

De oplossing

Ondertussen is alles opgelost zoals hierboven omschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat solarinfra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over solarinfra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen