Klacht SolarKompas: beschadigd zonnepaneel

ArDeVo

Medio februari zonnepanelen laten plaatsen door Solar Kompas. In eerste instantie volledig tevreden en geen klachten. Na enkele maanden begon echter op één zonnepaneel een soort erosie/beschadiging te ontstaan. Hiervan melding gemaakt met foto's bij de vertegenwoordiger alsmede bij de binnendienst van Solar. Diverse malen achteraan gebeld en mailberichten gestuurd. Weinig tot geen reactie. Vier weken geleden een telefoontje dat blijkbaar sprake was van een klacht die inmiddels meer voorkwam en er zou overleg plaatsvinden met diverse partijen, fabrikant, leverancier etc. Toezegging van de heer Braam dat we binnen enkele dagen een bericht zouden ontvangen. Inmiddels zijn we meer dan drie weken verder en we hebben taal noch teken ontvangen van Solar Kompas dan wel van één van hun mensen.

We zouden het zeer op prijs stellen indien Solar Kompas contact op zou nemen met ons en we zouden het nog meer op prijs stellen indien de klacht zou worden verholpen mogelijk door het vervangen van het éne zonnepaneelelement.

Wij vinden dat SolarKompas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!