Klacht SolarKompas: IR-verwarmingselement is stuk.

Wim de Groot

Begin vorig jaar heeft u ons geadviseerd om IR-verwarming aan te leggen in onze badkamer. Dat is gebeurd, maar al snel bleek dat de capaciteit, geleverd door de vloer (750W) en een wandelement (750W)onvoldoende was. Dat hebben we u gemeld, maar er nog geen oplossing voor gekregen.
De afgelopen weken heeft het wandelement het in twee stappen begeven, waardoor we nu echt in de kou zitten. Ook dit hebben we u gemeld, maar de enige oplossing die u ons aanbiedt is: stuur het element maar naar ons op, dan sturen wij het naar de fabriek en zij gaan bepalen of binnen de garantie het probleem kan worden opgelost.
Kortom: misschien krijg je het element over enkele weken gerepareerd terug, misschien ook niet.... Al die tijd zit je maar lekker in de kou.........

Ik verwacht minimaal dat het element tijdelijk wordt omgewisseld voor een werkend element, zodat we de komende tijd niet in de kou staan in de badkamer.
Liefst zou ik het probleem in één keer helemaal opgelost zien (tegen bijbetaling) door een element met grotere capaciteit, zodat het mogelijk is om in enkele uren de badkamer op een aangename temperatuur te brengen.

Wij vinden dat SolarKompas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wim de Groot

Ook een klacht indienen over SolarKompas?