Klacht SolarKompas: Lekkage t.g.v. verkeerde montage

hansjebouw

Een tweetal jaar geleden heeft SolarKompas zonnepanelen geplaatst op mijn golfplaten dak, tijdens de uitvoering scheurde een tweetal platen.
Onmiddellijk gemeld voordat de panelen op de rails geplaatst werden, er werd een beetje kit op de scheuren gesmeerd en daarbij vermeld dat dit voldoende waterdicht was. Tevens werden de houtdraadbouten in de golfplaten vervangen door langere bouten om de railconstructie te bevestigen, een aantal bouten werd niet in de houten gording geschroefd maat zat naast de balk.
Een aantal bouten werd na vermelding weer goed geplaatst, echter het was onmogelijk om alles te controleren vanwege het hoge tempo.
Vervolgens na de montage bij de eerste regenbui trad er ernstige lekkage op.
Onmiddellijk gemeld per mail aan Solarkompas welke een montageploeg langsstuurde en de lekkage heeft geconstateerd. 3 maanden later weer gemeld en wederom dezelfde montageploeg lang geweest wederom de maat genomen van de gescheurde platen en medegedeeld dat zij het weer door zouden geven en dat het herstel 1 gehele dag in beslag zou nemen.
Vervolgens nogmaals een aansprakelijksheidsstelling ingediend, het onderliggende systeemplafond moest inmiddels ook vervangen worden t.g.v. vochtinwerking.
Solarkompas heeft enige maanden geleden een mail verzonden waarin werd vermeld dat de klachtafhandeling door een ander bedrijf plaats zou gaan vinden.
Ik heb onmiddellijk dit bedrijf gemeld dat ik nog steeds schade resp. een klacht heb. Klacht werd in behandeling genomen echter niets meer vernomen.
Daarna werd er weer per mail een bericht verzonden dat dit andere eerdere vermelde bedrijf niet de klachten zou overnemen.

Lekkage oplossen, en schadevergoeding voor onderliggende plafond

Wij vinden dat SolarKompas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SolarKompas?