Klacht SolarKompas: Misleiding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 175908
Gebruiker
E. Lauret
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In een telefoongesprek heb ik duidelijk gezegd, dat ik alleen interesse had in rode zonnepanelen. Dat kon en op grond daarvan is een afspraak ingepland.
Twee voor mij declarabele uren heb ik vervolgens vrij gepland.
Maar vlak voor de afspraak belde de adviseur dat hij rode panelen niet adviseerde, dat dat ook niet werd geleverd en dat hij 'een ander vrouwtje dat eveneens rode zonnepanelen wilde ook had weten om te praten' naar zwarte zonnepanelen.
Toen ik opnieuw aangaf, dat ik echt alleen geïnteresseerd was in rode zonnepanelen, gaf hij aan dat een gesprek met hem dan geen zin had. Hij kon niet achter (kwaliteit en opbrengst van) rode zonnepanelen staan en die werden daarom niet geleverd. Het gesprek is niet doorgegaan.
Wat een respectloze benadering van een klant!
Doet SolarKompas dit altijd zo? Onder het mom van 'met een voet binnen de deur weten we dit onwetende vrouwtje wel om te praten naar zwarte zonnepanelen, die we wel leveren'?
Ik heb 2 uren inkomsten gemist ...

De oplossing

Ik wil compensatie van tenminste 1 declarabel uur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SolarKompas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    SolarKompas
    Datum
    U heeft via het internet een aantal maanden geleden een aanvraag gedaan voor een offerte zonnepanelen bij een marketingbedrijf. Uw aanvraag wordt door 5 installateurs opgevolgd waaronder SolarKompas.

    SolarKompas bezoekt naar aanleiding van offerte aanvragen van klanten ruim 500 klanten per maand. Er wordt een kosteloze en vrijblijvende afspraak gemaakt op locatie van de klant. U heeft ook een vrijblijvende afspraak gemaakt met één van onze adviseurs.

    De adviseur heeft vooraf contact met u gehad en bleek dat u ondanks de argumenten enkel voor rode zonnepanelen wenst te gaan. Hierdoor heeft u de afspraak in overleg met de adviseur geannuleerd.

    Vervelend dat dit gebeurd is en wij kunnen uw gevoel niet wegnemen, tevens heeft ook onze adviseur een "gat" in zijn agenda. U heeft gelijk dat dit vervelend is voor zowel u als SolarKompas.

    U heeft al een formele reactie gehad op uw claim voor een schadevergoeding voor uw tijd en wij zullen geen vergoeding verstrekken.

    Wij hopen dat u wel ondertussen kunt genieten van rode zonnepanelen op uw dak.
  2. Auteur
    E. Lauret
    Datum
    Al voordat de afspraak werd gemaakt heb ik telefonisch contact gehad met Solar Kompas. Iemand van SolarKompas verzekerde mij dat rode panelen geleverd konden worden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik anders geen afspraak wilde maken. Het gesprek is door mij gecanceld, omdat uw adviseur uur van tevoren aangaf dat gesprek alleen over zwarte panelen zou gaan. SolarKompas wist van tevoren dat ik niet in zwarte panelen was geïnteresseerd. Ik houd nare smaak over aan hoe dit bedrijf opereert.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Lauret
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is geen oplossing geboden. Misleidend bedrijf, dat SolarKompas!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry