Klacht SolarKompas: Oplevering zonnepanelen en after sales

Turtle

02-09-2016 volledige installatie zonnepanelen verzorgd door de firma Solarkompas. Bedrijf doet er alles aan om order binnen te halen, is eenmaal order gescoord dan is de after sales van dit bedrijf niet aanwezig. Heb al vanaf 04-09-2016 vragen uitstaan, mails blijven onbeantwoordt. Heb op 19-09-2016 maar eens telefonisch contact opgenomen met Solorkompas, maar Bongo Solar Apeldoorn neemt zaken waar. Overgenomen??? Dame aan de lijn gesproken die mijn klachten per telefoon direct zou doorspelen aan verantwoordelijke persoon. Tot op heden niets meer vernomen. Zojuist om 17.20 uur wederom opnieuw gebeld, kom ik keuze menu, kies voor optie 4, kom weer in keuze menu, kies wederom voor optie 4, kom wederom in keuze menu kies voor optie 1 (Sales) en vervolgens wordt het antwoordapparaat erop geplaatst, terwijl website aangeeft dat het bedrijf men vandaag tot 21.00 uur geopend is. Klacht: heb nog steeds geen inloggegevens en daarbij heb ik kleurverschillen in een aantal zonnepanelen

Antwoord en oplossing op mijn vragen op zeer korte termijn.
Als dit niet op zeer korte termijn (lees binnen 1 week) wordt opgelost ga ik deze kwestie uit handen geven met het verzoek om de gehele installatie bij mijn thuis op te halen met daarbij creditering van het betaalde aankoopbedrag. Daarnaast zal ik het Stichting Garantiefonds Zonne Energie van deze kwestie op de hoogte stellen.

Wij vinden dat SolarKompas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Turtle
    Klacht nog steeds niet volledig afgehandeld. Inmiddels zijn wij in het bezit van inloggegevens, maar er is nog steeds geen enkel antwoord gekomen op de vraag van de kleurverschillen in de panelen. SolarKompas is reeds door mij voorzien van foto's waarop kleurverschil te zien is, daarnaast heb ik gevraagd of ze het ter plekke willen komen beoordelen, maar tot op heden hierop geen enkele reactie ontvangen. Solarkompas is wel zo vrij om mij al een factuur te sturen van de service overeenkomst!!!

Turtle

Ook een klacht indienen over SolarKompas?