Klacht Solarshop-Noord: Betaald maar geen levering, ontbinding overeenkomst met geld retour gewijgerd.
Details
Klacht
En ook ik ben door Solarshop-Noord opgelicht.Bij bestelling van een aantal standaard PV componenten midden april vooruit moeten betalen (iDEAL, enigste mogelijkheid bij dit bedrijf). Toenmalig aangeven levertijd: 2 a 3 weken. Tijdens het schaarse contact met Solarshop-Noord alleen maar uitvluchten en dreigementen om niet te hoeven/kunnen leveren.
Op 24 mei schriftelijk aangegeven de koopovereenkomst te willen ontbinden en mijn geld teruggevraagd. Deze wettelijke mogelijkheid is door Solarshop-Noord inmiddels meerdere keren geweigerd.
Overigens: Per 1 juni 2022 is deze webwinkel geroyeerd bij WebwinkelKeur.
Heb inmiddels bij de Politie aangifte gedaan van oplichting via internet en melding gemaakt bij de ACM m.b.t. de handelswijze van deze webwinkel.
Hoop dat meer slachtoffers dat snel zullen doen. SAMEN STAAN WE STERK.
Gewenste oplossing
Ontbinding koopovereenkomst en volledig vooruitbetaalde bedrag retour.Producten zijn inmiddels door de concurrent netjes binnen opgegeven levertijd geleverd.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.