Klacht Solay Nederland: Jaarcontract vitaminepillen

D. Doorman

Een paar maanden geleden heeft een ex vriend van mij een enquete ingevuld, hierdoor hebben ze hem ook gebeld voor een contract met een hotelbon. Hier heeft hij blijkbaar ja op gezegd. Want ik krijg de pakketjes en de facturen binnen. Helaas zit ik in de schuldsarnering en wilt solay dat volgens mij niet begrijpen. Heb al vaker mailtjes en telefoontjes gepleegd maar tevergeefs. Zij zeggen dat ik het echt op de band ben die ze hebben opgenomen met het telefoongesprek dat in die tijd is plaatsgevonden. Ik krijg nu continu facturen. Incassomailtjes en rechtsmaatregelen. Helaas als ik iets stuur krijg ik geen reactie. Wat kan ik hier nu nog aan doen?

Dat ik geen mailtjes meer krijg van solay ofwel het incasso bureau. En dat dit word opgelost zonder problemen.

Solay Nederland
    Goede dag
    Wij hebben de bandopname wederom teruggeluisterd en op de band is niet zoals u verteld een man te horen maar een dame die uw gegevens doorgeeft . De bandopname kunnen wij u toesturen. en wij zullen op uw mail altijd reageren. U geeft aan in de schuldsannering te zitten. Wij zullen ten alle tijden medewerking verlenen wanneer uw bewindvoerder contact met ons opneemt. U heeft ons echter nooit laten weten in de schuldsannering te zitten tevens heeft u in de bandopname op de vraag of u in de schuldsannering zit duidelijk met een NEE geantwoord.
    U heeft in september 2014 reeds uw laatste kwartaalzending ontvangen.
    Voor de bandopname kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice.Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Ook een klacht indienen over Solay Nederland?