Klacht Solay Nederland: ook wij zijn er ingeluisd door solay nederland

bea

ook ik werd telefonisch benaderd door solay nederland , hoe ze aan mijn nummer komen is ook een raadsel want ik sta ingeschreven bij het bel me niet register , solay nederland probeert op een momentopname klanten aan zich te binden , het is een bedrijf met alleen maar eenmalige klanten en geen vaste of trouwe klanten , zo hebben ze mij ook in de tang genomen , maar ik heb een brief naar het progamma radar geschreven, want het word tijd dat heel nederland gewaarschuwd word voor dit bedrijf , het regent klachten over dit bedrijf , maar ja als ze op vrijwillige basis zouden werken dan zouden ze allang niet meer bestaan , waarom sturen ze niet schriftelijk een folder toe , nu omdat de mensen er dan rustig over nadenken en het niet doen , daarom doen ze het zo en dwingen je dan om 4 zendingen van maar liefst 60,80 af te nemen , het is te gek voor wooreden dat dit allemaal mag en kan .

ik wil van het hele contract en het hele bedrijf af , en mijn contract per onmiddelijke ingang beeindigen danwel opzeggen , maar hier heeft solay nl geen oren naar , het bedrijf moet eens op een andere manier zaken gaan doen , en niet dwingend , maar dan zal solay nl helaas niet lang meer bestaan denk ik ,

Solay Nederland
    Bedankt voor uw bericht.
    U geeft aan dat u ontevreden bent over ons bedrijf. Dat betreuren wij.
    Wij doen er alles aan klanten zo goed mogelijk te informeren en tevreden te houden.
    Op basis van u bericht hebben wij het telefoongesprek welke wij met uw toestemming hebben opgenomen teruggeluisterd.
    en zijn tot de conclusie gekomen dat alles van begin tot einde netjes en rustig is uitgelegd. In dit gesprek werd u verteld dat het om een levering van 4 kwartalen ging. Op de vraag aan u of dit akkoord was heeft u met een duidelijke 'ja' geantwoord..
    Aan het eind van het gesprek heeft de agent u gevraagd of alles duidelijk was en of u nog vragen had. Hierop heeft u aan de agent het volgende gevraagd
    "Dus als ik het pakket binnen de 14 dagen retour stuur dan is alles klaar"
    Hierop heeft de agent u geantwoord dat dat inderdaad klopt en vertelde hij u vervolgens ook nog eens dat als u helemaal niets meer wilt ontvangen dat een kort bericht per mail of een telefoontje voldoende was. U gaf aan dat dat duidelijk voor uw was.
    Wij leveren op jaarbasis om zo de prijs van de multivitamines laag te houden voor onze klanten. Wij dwingen absuluut niemand maar bieden de klanten een goed product tegen een lage prijs. Daarbij zijn we heel duidelijk over de voorwaarde van onze levering en geven wij de klant 14 dagen de tijd om te beslissen om wel of niet verder te gaan met de door ons aangeboden vitamines. Wanneer u binnen de gestelde termijn had gemaild of contact had opgenomen met de klantenservice hadden de medewerkers van de klantenservice de leveringen netjes voor u op stopgezet.
    Wij willen u uitnodigen om het gesprek wat wij hebben opgenomen samen met ons terug te luisteren.
    Wij hebben inmiddels 18000 klanten waarvan nagenoeg iedereen bij is met ons product en hopen natuurlijk ook dat u eerlijk kan zijn in hetgeen met u is besproken tijdens de verkoop.
    Wij hopen u binnenkort te woord te mogen staan via onze klanten sercviceVriendelijke groet,
    Klantenservice Solay
    bea
    mensen dus let op als je telefonisch benaderd word door solay nl want ze nemen alles op dus let op wat je zegt , je bent op het werk of ergens mee bezig en je word gebeld en zegt o ja is goed , en je hangt, want dit bedrijf geeft niets om haar klanten , ze kijken alleen maar hoe ze zo vlug mogelijk je geld afhandig kunnen maken , dit bedrijf heeft geen enkele tevreden of terugkerende klanten alleen maar eenmalige klanten , ze zullen niet zeggen kijk maar eens op google naar solay nl
    bea
    waarom zegt solay nl niet kijkt u ook maar even op google , dan ziet u hoeveel tevreden klanten wij hebben , nee nee tevreden klanten hebben ze al helemaal niet en absoluut al geen terugkerende klanten , dus mensen kijk eerst op google voordat u met dit bedrijf in zee gaat , en gooi meteen op als ze u bellen .
    bea
    solay nl overompelen mensen aan de telefoon , en nemen alles op , en daarmee hebben ze je voor een jaar in de tang want je kunt er niet meer onderuit , je hangt voor een jaar ga eens op vrijblijvende manier zaken doen , en zorg dat je als bedrijf tevreden klanten hebt en krijgt , maar niet zo 60,80 voor een paar vitamine pillen

bea

Ook een klacht indienen over Solay Nederland?