Klacht Solay Nederland: oplichters na proefzending een spookrekening

kitty

telefonisch benadert voor proefzending 9,95 met leuke kadobon zou afgeboekt worden vermelde daarbij geen verdere zendingen krijg ik gelijk van creditpay een factuur van 69,80????????volgens hun een vervolgzending???binnen 14 dagen moest ik dit maar afmelden zoniet opnieuw van hun een zending waarop ik vermelde deze niet te accepteren en aangetekend zou terug sturen...waarop solay zei het gesprek te beeindigen en ik deze rekening maar moest betalen en de vitaminepillen te accepteren wat is dit voor een bedrijf? als je ze belt hoor je op de achtergrond rommelende mensen waarop je met de een en de ander doorverbonden wordt na 10mails zowel naar solay en creditpay gewoon blijven manipuleren en indoctrineren grote oplichters

rectificatie door solay bij creditpay omtrent spookrekening EN GEEN VERDERE ZENDINGEN

Solay Nederland
    Dank u voor uw berichtWij nemen elk bericht serieus en gaan daar op die manier ook mee aan het werk. Wij hebben uw dossier doorgelezen en de bandopname terug geluisterd die met uw toestemming is opgenomen. In het het gesprek word u meer dan eens duidelijk gemaakt dat het om een commerciele verkoop gaat. Dat de verkoop onderdeel kan uitmaken van een periodieke levering van 4 kwartalen en hoe u de vervolgzendingen kunt stopzetten. Met een duidelijke ja bent u daarmee akkoord gegaan. De agent heeft u heel duidelijk veteld om de kennismakingsbrief goed door te lezen en de data in de brief te controleren. In dit gesprek ga u heel duidelijk aan ; Dat ga ik zeker doen.'
    De agent heeft u alle informatie gegeven die verplicht is en ook de informatie die Nodig is om eventuele vervolgzendingen stop te zetten. U heeft hier geen gebruik van gemaakt.
    Wij sturen geen spookrekeningen en manipuleren en indoctrineren doen wij in geen enkel geval. Wanneer u zich niet aan de door uw bevestigde afspraken houd krijg u een herinnering van stichting derde gelden. Als u deze herinneringen negeerd is dat uw verantwoording..
    Wij zullen het abonnement daarom niet annuleren.Vriendelijke groet,
    Klantenservice Solay

Ook een klacht indienen over Solay Nederland?