Opgelost door Solay Nederland: Proefzending nooit ontvangen, dus vervolgzendingen

cwarcher

Ten eerste valt het ERG HOGE aantal klachten over Solay van de laatste weken me op.
Tussen kerst en nieuwjaar werd ik gebeld, ik had een "prijs gewonnen". Nu doe ik nooit ergens aan mee maar gebruikt mijn vrouw nogal eens mijn naam en zakelijke adres. Heb het verhaal dus maar aangehoord en laten komen met het idee het direct te annuleren.
Nu kwam die proefzending dus NOOIT aan. Ik dus de zaak vergeten, en in februari kwam dus de 1e zending WEL aan, plus dikke factuur, ook voor de nooit ontvangen proefzending en lokkertje hotelbon.
Ik direct gemailed met de coulante oplossing deze zending te houden als ik maar geen verdere zendingen zou ontvangen. Reactie was onthutsend "in de proefzetting zat een brief waarin stond dat ik verdere zendingen kon stoppen binnen 14 dagen". Te laat dus, en mijn coulante oplossing werd bestraft met een plicht het hele jaar af te nemen.
Ik hoop dat jullie alsnog mijn voorstel willen accepteren!

Wil verschoond blijven van verdere zendingen

Dank voor uw bericht.
    Het gesprek tussen u en de verkoopster hebben wij terug geluisterd. In dit gesprek is nimmer verteld dat u een 'prijs' gewonnen zou hebben.
    U geeft zelf aan het pakket op uw bedrijf bezorgd te willen krijgen. Wij hebben inmiddels contact met PostNl over het leveren van het pakket.
    Wij nemen binnenkort via mail of telefoon contact met u op.Vriendelijke groet,
    Klanten service Solay
    cwarcher
    Dank voor deze reactie, het is in mijn geval het meest handige via email te reageren, telefonisch ben ik nogal eens slecht bereikbaar
    Solay Nederland
    Wij zullen binnenkort via email contact met u opnemen.Vriendelijke groet
    Klanten Service Solay
    cwarcher
    Goedendag Solay, zijn jullie er al uit?
    Solay Nederland
    Wij zullen deze week contact met u opnemen.vriendelijke groet,
    cwarcher
    Begreep dat jullie net poogden te bellen, zoals al gemeld ben ik telefonisch vaak slecht bereikbaar, vandaar. As maandag is ook prima, 's middags zou het moeten kunnen.
    Solay Nederland
    Wij proberen het vandaag nogmaals en anders morgen.vriendelijke groet,
    cwarcher
    Goedemiddag, zojuist met Solay gesproken en er is besloten te stoppen met zendingen. Post NL heeft kennelijk wel het proefpakket afgeleverd op mijn werk, dit heeft mij echter nooit bereikt. Ondanks mijn eerste negatieve opmerkingen vind ik dit een goede oplossing waar ik zeker mee kan leven.
    @Solay, kunnen jullie hier ook nogmaals de afspraak bevestigen?
    Dank alvast!
    Solay Nederland
    Wij hebben de afspraak al direct in ons systeem verwerkt toen u heeft gesproken met een medewerker van de klantenservice.vriendelijke groet
    cwarcher
    Oke, bedankt voor het positief afhandelen van deze klacht.
    Ik zal de 1e zending als proef gaan gebruiken, en wellicht ben ik er toch nog zo positief over dat ik er meer van wil :)
    cwarcher
    Oke, bedankt voor het positief afhandelen van deze klacht.

cwarcher

Ook een klacht indienen over Solay Nederland?