Klacht Solay Nederland: vast zitten aan een abbonement

inge2509

hallo,

solay nederland heeft mij telefonisch gebeld, en ik ben akkoord gegaan dat ze mij een proefversie mochten sturen van 9,00 euro. deze heb ik ontvangen, als ik verder niks met solay te maken wou hebben moest ik een mail sturen, telefonisch bellen of het pakje retour sturen, dit heb ik gedaan, ik heb het pakje retour gestuurd en een e-mail gestuurd maar hier nooit een reactie op gekregen.
nu een paar weken later krijg ik weer een pakketje, ik heb er gelijk achteraan gebelt dat dit niet de afspraak was en ik dit pakketje retour wou sturen, volgens solay heb ik het 1e pakketje nooit retour gestuurd en is er ook geen e-mail ontvangen.
ik heb dit bij bruna in hengelo retour gestuurd en hiervan geen bewijs ontvangen omdat het gratis was.
omdat ik het volgens solay niet retour heb gestuurd en geen e-mail heb gestuurd zit ik nu een jaar vast en betaal ik 60 euro per kwartaal, ik vind dit helemaal belachelijk want dit hebben ze mij nooit telefonisch laten weten.

ik vind het geen probleem om alsnog 9 euro te betalen voor de proefversie die ik retour heb gestuurd, maar om nu zelf als 20 jarige 60 euro per kwartaal te gaan betale n want ik ten eerste echt niet kan missen want ik zit al met weekgeld dat net 60 euro is per week.
als het mogelijk is wil ik geen pakketjes meer ontvangen en het 2e pakketje retour sturen en dus geen enkele 60 euro betalen. \

Solay Nederland
    Dank voor uw bericht.Met het door u zelf opgegeven email adres hebben wij geen bericht van u ontvangen. Mocht het zo zijn dan verzoek ik u om het email adres aan ons kenbaar te maken want dan kunnen wij die aan uw dossier koppelen. Wij willen u de bandopname die wij met uw toestemming hebben opgenomen graag laten horen. Hierin word u in tegenstelling wat u beweerd, alles heel duidelijk verteld en bent u akkoord gegaan.
    Wij ontvangen regelmatig pakketten retour omdat wij dat met de klant afspreken en hier houden wij ons aan. Helaas gebeurd het dat klanten het pakket niet retour sturen en toch zeggen van wel.
    Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij zoeken naar een eventueel ander email adres van u dan die bij ons bekend is en kunnen wij u de bandopname mee laten luisteren.vriendelijke groet
    Klantenservice Solay

Ook een klacht indienen over Solay Nederland?