Klacht Solcon: ÉÉN en Canvas zijn vanaf 1 april 2019 niet meer op te nemen!!

Klachtnummer
# 359987
Gebruiker
Gebruiker1553787311
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf 1 april 2019 heeft KPN/SOLCON besloten om het opnemen van de 2 zenders Canvas en Één niet meer toe te staan. Ook reeds opgenomen programma's zijn zomaar verwijderd van de harde schijf c.q. het netwerk.
Uit telefonisch contact blijkt dat dit is stopgezet omdat er nog onderhandelingen gaande zijn met beide zenders.
Solcon beweert bij hoog en bij laag dat e.e.a. middels een mail is gecommuniceerd aan de TV-klanten. De bedoelde e-mail nagelezen maar er staat geen letter in over de beeindiging van het opnemen van één en/of Canvas.
Bijzonder vervelend zeker wanneer je bezig was een bepaalde serie te volgen. Nu alles kwijt. Met dank!!!!

Gewenste oplossing

Zorgen dat beide zenders Z.S.M. weer opgenomen kunnen worden!! En niet meer jokken over e-mails!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Solcon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Solcon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen