Klacht Solcon: Alleen maar onzin verkopen

Klachtnummer
# 257250
Gebruiker
ComputerOutlet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen glasvezel op het beloofde moment

De oplossing

Wij zijn al 7 weken bezig om zakelijk glasvezel te krijgen. Goed ze hadden 4 weken om het te regelen. Nu 3 weken verder komen ze elke x, ALS ze reageren, met verhalen overde crisis manager van Tele2 etc etc. Je krijgt ze wel aan de telefoon, maar uiteindelijk 3 wknverder is er nog steeds niet. Nu las ik over ervaringen van andere mensen en toen las ik dit :Dit stond op Kassa Vara, : ik heb vorig jaar maart een voor abonnement bij solcon getekend,ivm aanleg glasvezel. heb toen gevraagd naar dezelfde mogelijkheden als upc.Was geen probleem een 2e decoder kon ik ook krijgen voor boven. Nu na ruim een jaar ben ik eindelijk
aangesloten, vorige week is een monteur geweest en heeft alles netjes aangeslotenPardon een jaar ??? Hebben meer mensen deze ervaring ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Solcon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Solcon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen