Opgelost door Solcon: Solcon met zich houden aan afspraken en medewerker Mats moet niet liegen.

sad Opgelost
E.W. Schotman

Stank voor dank van Solcon.

Ik wil dat Solcon zich aan de afspraak houdt om mijn modem te vervangen en dat medewerkers als Mats niet zitten te liegen en mij ook nog voor niets op de post laten wachten.

Helpdesk niet in staat het probleem op te lossen!
Modem 2 keer defect verklaard door Solcon.
4 keer toegezegd een nieuw modem te sturen!
Zelf 5 uur bezig geweest om weer internet te krijgen!
Blijf nu zitten met een modem dat een onbekend probleem heeft en wat weer vast kan gaan zitten.

Het verhaal:

Gistermorgen werkte het Fritzbox modem van Solcon niet meer. Ik kon zelfs niet meer inloggen in het modem.
Solcon helpdesk gebeld.
MEDEWERKER 1: Kan ook niet inloggen want het modem is kapot. Kan niet gereset worden. Hij belooft dat ik volgende dag een nieuw modem krijg.
Geen internet, geen telefoon en geen tv. Daarom heb ik zelf met veel zoeken en tijd het modem toch kunnen resetten om in ieder geval te kunnen werken.
Het werkte maar deels dus helpdesk gebeld.
MEDEWERKER 2: Het modem is kapot het heeft geen zin om er tijd in te steken. Er wordt weer toegezegd dat er zo snel mogelijk een nieuw modem wordt gestuurd.
Toch maar verder zelf knutselen om in ieder geval internet te hebben.
Dat lukt uiteindeliijk behalve de telefoon werkt het weer.
Dus helpdesk bellen.
MEDEWERKER 3: Mats. Deze kan wel helpen en de telefoon werkt wel weer. Zegt toe dat het nieuwe modem wel komt.
MEDEWERKER 3: Weer Mats. Belt 5 minuten later dat het modem wel stabiel lijkt en ziet geen reden meer om een nieuw modem te sturen. Ik leg uit dat het modem 2 keer defect verklaard is, dat ik zelf 5 uur bezig ben geweest om het op te lappen en het niet vertrouw. Ik wil straks niet weer zonder internet zitten. Mats zegt het modem dan toch te sturen.
Modem vandaag niet ontvangen. Helpdesk gebeld.
MEDEWERKER 4: Er is geen nieuw modem gestuurd. Het modem werkt goed en ik kan geen goed modem vervangen.

Ik wil dat Solcon een zoals beloofd een nieuw modem stuurt om toekomstige problemen te voorkomen.

Wij vinden dat Solcon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E.W. Schotman
Solcon heeft zonder enige vorm van communicatie een nieuw modem gestuurd. Even een briefje erbij of een mailtje van Solcon had ik wat normaler gevonden. Het oude modem is teruggestuurd.

Ook een klacht indienen over Solcon?