Klacht Solemates.nl: Klantenservice onbereikbaar

Jan Teeuw

Ik heb 3 weken geleden bij fit bedrijf exclusieve sneakers besteld. Dit bedrijf zou binnen 2-8 dagen leveren. Na ruim 1 week heb ik via hun klantenservice navraag gedaan over de status van mijn bestelling. Heb na 1 week mail ontvangen dat ze dit zouden uitzoeken en dezelfde dag reactie laten weten. Is inmiddels weer 1 week verder. Bedrijf reageert niet op mail en ook niet op hun chatrobot op hun website. Zeer slecht dat bedrijf met zo gelikte websitebezoek en aangesloten is bij trustpilot op deze manier geld lijkt te verdienen.

Afspraak nakomen of geld terug

Wij vinden dat Solemates.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jan Teeuw
Er is vanuit Solemates geen reactie op mijn klacht gekomen. Heb veel geld betaald voor een product dat ik niet ontvangen heb. Geen reactie. Geen geld terug. Schandalig dat bedrijven op deze manier geld kunnen verdienen. Klanten geld laten betalen en niet leveren. Spijtig ook dat klachtencompas hier ook niks mee kan. Zit voor mij niks anders op dan bij de politie aangifte te doen.

Ook een klacht indienen over Solemates.nl?