Klacht Solid Vision: Absurde retourcondities, slechte en langazeme services, hele dure service

GvB

28 augustus heb ik een Samsung ace 2 / GT-I8160 opgestuurd naar www.gsmrepareren.nl in Rijswijk / Solid vision BV, om een geblokkeerde telefoon te resetten.
Pas op 17 september komt er een prijsopgave (absurd lang periode als je op je telefoon zit te wachten.)

Solid vision geeft 3 opties:
Voor Eur 135,18 repareren (meer dan de nieuwwaarde)
Voor Eur 46,25 retourneren (absurd duur)
Afstand doen van de telefoon.

Solid Vison wil ook een barst in het scherm repareren terwijl ik alleen verzocht heb om de telefoon te resetten (telefoon is geblokkeerd omdat iemand anders een aantal keren een foute toegangscode ingevuld heeft).
Er zat 1 kleine barst in het scherm toen ik het opstuurde maar ondertussen heeft Solid Vision een foto van het scherm opgestuurd met meerdere barsten, het lijkt er dus op dat men daar de telefoon heeft laten vallen

Er is verschillende keren heen en weer ge-emaild en gebeld, maar Solid Vison wil de telefoon niet voor een schappelijk bedrag retourneren.

Ik zou de telefoon of voor een schappelijk bedrag gerepareerd willen hebben (weer toegang tot de telefoon) of voor een schappelijk bedrag geretourneerd.

Wij vinden dat Solid Vision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?