Klacht Solid Vision: Garantie die je moet betalen

Klachtnummer
# 27228
Gebruiker
MVDS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gaat je smartphone na 7 maanden kapot, moet je m van Samsung naar Solid Vision sturen voor garantie.
Na 4 weken stilte blijkt dat de baterij niet goed is en is er een kabel vervangen in het toestel.
De kabel valt onder garantie,de rest niet.
Ga ik mee akkoord, met batterij kost reparatie 53 euro.
Nu heb ik een nieuwe batterij liggen dus wil m zonder batterij terug.
Je verwacht dan dat dat niets kost vanwege de garantie, echter komen er ineens onderzoekskosten en verzendkosten bij, totaal 46 euro !!!!
Dat is dus je garantie op een mobiel.
Je moet t wel eerst betalen, anders krijg je hem in ieder geval niet terug.
Heb toen maar met batterij gedaan, dat scheelt bijna niets meer.
Dit is toch te gek voor woorden, dat er ineens onderzoekskosten etc van 46 euro bij komen!!
Zit nog in de garantie!

Mvg

Marco vd Sluis

De oplossing

Ik vindt op zijn minst dat de onderzoekskosten en verzendkosten niet naar de consument moeten gaan als het toestel echt kapot is.
En dan zeker niet een bedrag van 46 euro !
Als ze voor dat bedrag ipv 46 euro bv 20 euro rekenen dan kan ik daar beter inkomen dan dit absurt bedrag,.
Liever zie ik dat bedrag retour.

Mvg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Solid Vision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?