Klacht Solid Vision: Reparatie telefoon duurt te lang

cindy

Ik heb op 13 september mijn telefoon opgestuurd voor reparatie naar solid vision, op aanraden van samsung. Mijn garantieclaim is zonder verdere toelichting afgewezen (hier had het bedrijf al ruim de tijd voor nodig) Na enige afweging heb ik besloten het toestel te laten maken en de kosten te betalen (ook omdat contact bijna onmogelijk is, telefonisch zijn ze uberhaubt nooit bereikbaar). Voor deze reparatie heb ik een groot bedrag betaald! €238,- na betaling zou het nog zo'n 10 werkdagen kunnen duren. Inmiddels zijn we weer een aantal weken verder en heb ik vorige week mijn ongenoegen geuit, reactie vanuit Solid Vision blijft tot op heden uit. De klacht heb ik ook gemeld bij Samsung zij hebben na een paar dagen wel telefonisch contact gezocht maar hebben ook weer een paar dagen nodig om de klacht verder uit te zetten. Inmiddels zit ik dus ruim 1,5 maand zonder telefoon! Dit terwijl ik veel geld heb betaald, en daarbij ook nog eens niet fatsoenlijk geinformeerd wordt.

Ik wil mijn telefoon zo snel mogelijk terug, een reactie op mijn berichten en gezien de tijd die dit alles in beslag neemt en de manier waarop ik te woord wordt gestaan en genegeerd wordt vind ik een andere compensatie ook op zijn plaats.

Wij vinden dat Solid Vision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

cindy
    Na heel erg lang wachten en tussenkomst van Samsung heb ik mijn telefoon uiteindelijk terug ontvangen, dit heeft echter bijna 3 maanden geduurd. Bovendien zit het scherm van mijn telefoon sinds hij gerepareerd is los! Ik heb het opgegeven om verhaal te halen bij solid vision en tot nu toe is het scherm van mijn telefoon nog altijd blijven zitten, als het echter aan mij is wordt mijn telefoon nooit meer daar gerepareerd (nu moest ik mijn telefoon hiernaartoe opsturen ivm garantie van samsung)

cindy

Ook een klacht indienen over ?