Klacht Solid Vision: vermeend vocht schade

klacht

Samsung Gallaxy S3 is aangeboden ter reparatie aan Solid Vision (SV). De oplaad unit is kapot. Wordt gerepareerd onder garantie en ze geven aan dmv "software update". Toestel komt gemaakt en gereset terug met ander mankement: microfoon kapot. Geen contact telefonisch en per mail kunnen krijgen met SV , dus opnieuw ter reparatie naar SV. Komt daarna retour met verklaring Total loss ivm vochtschade op mainboard.
Wederom geen contact te krijgen met SV. Via Samsung aangekaart, die na veel gemail en gebel nu aangeven dat ik moet reageren op het bericht van SV. Maar dat lukt dus niet, zoals ook uit alle klachten blijkt die hier lopen. V verwijst in haar reparatie brieven naar Samsung. Kastje muur verhaal dus Ik ga dan ook nog verder met Samsung, het is tenslotte onder garantie gerepareerd en nog steeds niet verholpen, erger,nu helemaal kapot. Samsung zal zijn verantwoordelijkheid hierin moeten nemen; het is hun product. Met SV benaderen stop ik mee...geef ik op..lukt toch niet.OF WEL?

Mijn oplossing is: nieuwe goedwerkende telefoon!!!
En om alle negativiteit en acties te compenseren om ook maar enig gehoor te krijgen een nieuw model. de beste die er is. Alhoewel...wil ik nog wel Samsung, of is het overal zo???

Wij vinden dat Solid Vision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?