Klacht Solmar.nl: Meerdere klachten

Spike

Ik haf een vakantie in een goedkoop hotel geboekt dus verwachte niet veel . Maar dit hotel was zo smerig en vies en van het eten ben ik 3 dagen op de toilet pot belandt. Er was geen animatie voor kinderen in t Engels of Nederlands maar alleen Spaans. Alle extra faciliteiten in het hotel moest je extra voor betalen. Ik ben toen overgegaan naar een ander hotel maat moest er wel zelf naartoe en gewoon bijbetalen. Dat vond ik niet netjes. Dat nieuwe hotel heeft ons uitstekend bevallen. Daarna de terug reis. De bus was zo oud en had veel mankementen. Mijn kinderen hun stoel kon niet naar achteren. Mijn stoel bleef niet in lig stand en ging steeds naar voren als ik me bewoog. De toilet was stUK waardoor het stonk en we zaten boven de toilet. De boiler bleek ook nog stuk te zijn gegaan tijdens de reis. Al met al een zeer slechte ervaring

Graag geld terug. Een deel althans. Of een nieuwe vakantie aangeboden krijgen. Erkenning voor onze deels mislukte vakantie.

Solmar Tours
    Geachte mevrouw Gort, Het spijt ons te vernemen dat het verblijf in hotel Jaime I niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Hotel Jaime hebben wij al verschillende jaren in ons programma opgenomen en ontvangen nagenoeg geen negatieve reacties. Wij mogen daarom concluderen dat de meeste gasten nog steeds tevreden zijn met hetgeen het hotel biedt. In uw periode verbleven 32 reizigers van Solmar Tours in Jaime I. Wanneer de meeste gasten tevreden zijn over het hotel en wij geen klachten van andere gasten ontvangen, blijft het voor ons een lastig discussiepunt. U heeft zelf besloten om een ander hotel te boeken. Tevens zijn uw stoelen op de terugreis ter plaatse gerepareerd door de chauffeur waardoor u toch comfortabel heeft kunnen zitten. De boiler is tijdens de terugreis defect geraakt. Deze hebben ze helaas niet kunnen repareren. Gezien bovenstaande kunnen wij dan ook niet tegemoet komen aan de door u gevraagde vergoeding. Desalniettemin hopen wij dat u toch heeft kunnen genieten van een fijne vakantie in het mooie Salou en dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten op één van onze reizen

Spike
    Beste Solmar tours. Ik ga al jaren met jullie op vakantie en ondervind nauwelijks problemen. Over jota Jaime heb ik op de terug reis in de bus alleen maar mensen gehoord die klachten hadden en heel goed begrepem dat we zijn vertrokken . En mijn stoel in de bus was niet gerepareerd. Die was nog steeds stuk. Ik vind het niet netjes van jullie dat jullie mijn klaagt niet serieus nemen en ikn zal dan ook niet weer met jullie op vakantie gaan als dit Niet netjes wordt afgehandeld. groetjes
    Spike
    De wc op de bus was stuk. Waardoor het stonk. Mijn stoel heeft het niet gedaan de gehele terug reis. Over het hotel; het was smerig, onaardig personeel , zeer slecht eten, en wat ik heb gehoord van andere klagende gasten in de bus terug was dat er toen wij weg waren opeens nogal flink veel overlast was waardoor ze niet konden slapen.ik vind echt dat jullie dit zeer serieus moeten nemen en mij niet kunnen afschepen met dat andere gasten wel tevreden waren want dat was absoluut niet het geval.
    Spike
    De meeste mensen zullen niet klagen. Ik krijg dat altijd te horen; Ow daar hebben we niemand anders over gehoord" maar dat is niet waar. Meeste mensen zeggen niets maar boeken gewoon niet weer dezelfde reis of kopen niet meer dat product. Ik zeg er wel wat van en verwacht ookndat het netjes wordt afgehandeld en serieus wordt genomen.

Ook een klacht indienen over Solmar.nl?