Wij vinden dat Solodair Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Solodair Reizen: terugstorting reissom door annulering
Details
Klacht
Reis geboekt van 1 t/m 8 juli naar Portugal. Op 30 juni mail dat hotel overboekt is (20 kamers), moeten aangeven of we de reis een paar dagen door kunnen schuiven. Blijkt voor 19 van de 20 deelnemers geen probleem te zijn. Krijgen dan uiterlijk 1 juli definitief bericht, Geen reactie en zelf maar gemaild, 3 juli bericht dat Solodair niet akkoord gaat met de vervangende accommodatie en annuleert de hele reis, beroepen zich op overmacht, Reissom wordt terug gestort binnen 14 dagen volgens de voorwaarden. Na diverse beloftes tot op heden niets terug ontvangen. Bedrag zou overgemaakt zijn en betalingsbewijs zou worden gemaild. Ook dit niet ontvangen, In de voorwaarden staat dat er een bedrag wordt ingehouden voor het garantiefonds. Navraag gedaan bij SGR maar bericht gehad dat Solodair niet is aangesloten en dat dit sinds 1999 gratis is. Gevraagd welk garantiefonds ze dan zijn aangesloten maar ook daar geen antwoord op ontvangen. Diverse mails gestuurd en een aangetekende brief op 22 juliGewenste oplossing
Terugstorting toegezegd bedrag (reissom en gedeelte reisverzekering) en vergoeding van misgelopen vakantiegenot.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.