Klacht SoLow: Dreigende houding naar kind 13 jaar

Nicole79

Mijn zoon 13 jaar (autist ) was samen met zijn zus op 24-12 rond 16.30 in de winkel solow in Apeldoorn. Zijn zus is spulletjes aan het zoeken voor een meisje dat 1 word terwijl mijn zoon rondstruint en zijn ogen de kost geeft. Tot ze plots door een meneer worden aangesproken. Ik ben getraind op volk zoals jullie er tussen uit te halen. Mijn zoon en zijn half zus moesten hun zakken ten midden van het winkelend publiek legen, dat ging meneer ook nog eens niet snel genoeg. Door de boosheid waarmee deze meneer mijn zoon bejegend heeft hij tussen de andere mensen uit angst zijn urine laten lopen, er kwam nog geen sorry aan te pas maar een simpele de volgende keer beter. Ik heb nog gebeld om verhaal te halen en gevraagt of zijn bejegening nu echt niet even anders had gekund, uitgelegd dat mijn zoon autisme heeft en nu volledig van slag is. Voor ons is kerstavond stuk. Meneer zegt autisme zie ik niet aan de buitenkant , nee dat klopt maar een dief zie je ook niet aan de buitenkant maar je kan op zijn minst even sorry zeggen. Met een vreselijke arrogantie wilde meneer mij nog even de les geven over zijn geweldige training nog steeds geen excuses maar een ego waar je u tegen zegt . Mijn zoon kon apeldoorn door met een natte plas broek ben je 1.80 lang en 13 jaar . Bedankt solow apeldoorn.

Excuses aan mijn zoon en zijn half zus

Wij vinden dat SoLow hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SoLow?