Opgelost door Somfy Nederland: Bugs in laatste Update

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 589182
Gebruiker
Danny Daniels
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste , sinds 21.03 zijn er problemen met Tahoma & Rolluiken
Volgens een Expert zou er een BUG zitten in de software. Ik vind hier noch thans,geen info op de web van Somfy, Waarom wordt er niet terug de vorige versie terug geplaatst , tot de Bugs zijn opgelost !!
hier gaat een Rolluik van zelf weer omhoog , en worden de Smart's niet gestart als de laatste voorwaarde een tijd is !!

Gewenste oplossing

wachtend op een reactie
Geboden oplossing
Software Update
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Somfy Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Daniels, goed om u vandaag hierover gesproken te hebben. Ik hoop dat het probleem morgen na de update is verholpen. Indien dit niet het geval is kunt u ons bereiken op 085-0438365. Een fijne dag toegewenst. - Thijmen van Somfy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Somfy Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen