Opgelost door Somfy Nederland: Geen reactie na eerste poging op reparatie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 582302
Gebruiker
s-Sander-s
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Outdoor camera gekocht die plots geen verbinding met WiFi maakt. Verwijderd uit het systeem om opnieuw toe te voegen. Niet mogelijk. Alle vormen van reset geprobeerd zonder succes. Andere camera aangesloten op zelfde punt, zonder problemen. (Zowel WiFi als stroom op orde).

Contact gezocht met Somfy. In eerste instantie snel en vriendelijke reactie dat ze hem op afstand gingen resetten gezien het leek of hij in installatie is blijven hangen. Helaas zonder het gewenste resultaat. Sinds dat moment geen oplossing meer, op reminders kreeg is steeds het antwoord “zo spoedig mogelijk gaan we er mee aan de slag”. Inmiddels krijg ik geen enkele vorm van reactie meer. Terwijl we 3 maanden verder zijn. Echt bijzonder klantonvriendelijkheid, als je geen oplossing heb laat dit dan op zijn minst weten. Heb zelf al diverse oplossingen aangedragen, ook weer zonder reactie. Nog nooit ergens meegemaakt.

Gewenste oplossing

Op zijn minst een teken van reactie. Hoewel ik door de manier van klantcontact het liefst het hele systeem zou vervangen door een ander merk, ben ik blij met het systeem. Dus eigenlijk wil ik niets meer dan een werkende camera. Die nu al sinds december niets doet.
Geboden oplossing
N.a.v. klacht gebeld, vriendelijk gesprek. Meneer belooft ook beter. Alleen jammer dat ik hiervoor bijna 3 maanden heb moeten wachten en nu alsnog iets moet gaan opsturen. Een oplossing welk ik 2,5 maanden geledenen heb geopperd. 1 minuut had 2,5 maanden gescheeld. A fin, in ieder geval nemen ze de moeite om contact op te nemen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Somfy Nederland
    Datum
    Goedendag,
    Vervelend om te horen dat het eerdere contact niet is verlopen zoals gehoopt. Ik zal er voor zorgen dat er nogmaals contact met u opgenomen wordt vanuit ons kantoor in Hoofddorp. Graag lossen we het probleem samen op. – U hoort snel van ons, Somfy
  2. Auteur
    Somfy Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Goedemorgen,
    Fijn u gesproken te hebben en dat we naar een oplossing hebben kunnen werken, nogmaals vervelend om te horen dat het eerdere contact niet zo is gelopen zoals gehoopt. Ik hoop dat het vervolg contact u beter heeft kunnen ondersteunen. Mochten u in de toekomst nog vragen hebben staan we zeker weer voor u klaar. – Somfy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Somfy Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen