Opgelost door Somfy Nederland: Geen reactie na eerste poging op reparatie
Details
Klacht
Outdoor camera gekocht die plots geen verbinding met WiFi maakt. Verwijderd uit het systeem om opnieuw toe te voegen. Niet mogelijk. Alle vormen van reset geprobeerd zonder succes. Andere camera aangesloten op zelfde punt, zonder problemen. (Zowel WiFi als stroom op orde).Contact gezocht met Somfy. In eerste instantie snel en vriendelijke reactie dat ze hem op afstand gingen resetten gezien het leek of hij in installatie is blijven hangen. Helaas zonder het gewenste resultaat. Sinds dat moment geen oplossing meer, op reminders kreeg is steeds het antwoord “zo spoedig mogelijk gaan we er mee aan de slag”. Inmiddels krijg ik geen enkele vorm van reactie meer. Terwijl we 3 maanden verder zijn. Echt bijzonder klantonvriendelijkheid, als je geen oplossing heb laat dit dan op zijn minst weten. Heb zelf al diverse oplossingen aangedragen, ook weer zonder reactie. Nog nooit ergens meegemaakt.
Gewenste oplossing
Op zijn minst een teken van reactie. Hoewel ik door de manier van klantcontact het liefst het hele systeem zou vervangen door een ander merk, ben ik blij met het systeem. Dus eigenlijk wil ik niets meer dan een werkende camera. Die nu al sinds december niets doet.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.