Opgelost door Somfy Nederland: Inloggen tahoma lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 525681
Gebruiker
Romano Holtmeulen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

17 februari voor het eerst contact gehad met de klantenservice over een tahoma
die om een of andere reden niet werkend
te krijgen is. Apparaat is geactiveerd met een pin code maar daarna kan ik met mijn
E-mailadres en wachtwoord niet inloggen
op het apparaat. Constant de melding dat de inlog gegevens niet kloppen.
Hier over inmiddels 6 keer gebeld.
4 keer een online formulier ingevuld,
en 4 keer een mail beantwoord waar ze zelf een vraag in stellen.
Op de mail wordt helemaal niet terug gereageerd en met de telefoon gesprekken wordt je ook niet echt wijzer.
Iedere keer maar het zelfde verhaal opnieuw vertellen. Er wordt zelfs gezegd dat ik niet steeds hoeft te bellen en dat ik wel wat te horen krijg.
Nou niks dus.
Inmiddels bijna 4 weken verder en nog geen werkende tahoma.
En ook niet het vertrouwen dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.
Zeer slecht dus.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik gebruik kan maken van mijn aangeschaft product.
(Eigenlijk een heel normale vraag toch?)
Geboden oplossing
Heel snel een telefonische reactie gehad. Nu met het gewenste resultaat. Uiteindelijk netjes opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Somfy
    Datum
    Beste Romano,

    Zojuist telefonisch contact met je gehad.
    We gaan het probleem oplossen.

    We houden contact via de mail en je mag mij ook altijd bellen.

    Vriendelijke groet,
    Judith
    Helpdesk Somfy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Somfy Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen