Opgelost door Somfy Nederland: installatieproces niet te doorlopen door fout in pincode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 592252
Gebruiker
Dannyhinkenkemper
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een somfy tahoma switch gekocht, maar ik kan deze niet in gebruik nemen omdat ik het installatie proces niet geheel kan doorlopen.
ik maak verbinding en voeg de wifi code toe, allemaal geen probleem.
Dan moet je inloggen met een somfy acccount, die maak ik aan en dan moet ik de pincode van het apparaat invoeren, die voer ik in en dan krijg ik de melding dat de activatie niet kan plaats vinden.
JE wordt dan verwezen naar de app 3.0 maar je kan daar geen account aanmaken, want als je jouw account wil activeren moet je een pincode invoeren en zo gaat het maar door.
Heel frustrerend, ik raad het iedereen af om producten van somfy te kopen, er is erg slecht nagedacht over de producten en ze zijn enorm slecht en niet gebruiksvriendelijk.

Gewenste oplossing

ik wil dat dit heel snel wordt opgelost met ondersteuning van uit de fabrikant, het liefst telefonisch.
Geboden oplossing
De telefonische klanten service is echt top!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Somfy Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Hinkenkemper,

    Goed uw telefonisch gesproken te hebben en fijn dat de producten goed werken.
    Mochten er in de toekomst problemen zijn met uw producten, dan kunt u ons elke werkdag telefonisch bereiken op: 085-0438365.

    Groet,

    Somfy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Somfy Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen