Somfy Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Somfy Nederland: Somfy weigert reset door te voeren.
Details
Klacht
Vorige week een Somfy Tahoma Switch ontvangen. In eerste instantie lukte het om 4 motoren van de screens toe te voegen. Helaas maakte ik daarbij een fout waardoor ze in een verkeerde groep zaten. Via de interface de 4 screens verwijderd. Daarna waren ze met geen mogelijkheid meer toe te voegen. 5 keer contact gehad met Somfy. Na het eerste contact hebben we in overleg besloten het apparaat te resetten naar fabrieksinstellingen om helemaal opnieuw te kunnen beginnen. Dit kan alleen echter door Somfy (op afstand) worden gedaan. 5 keer werd beloofd dat het apparaat gereset zou worden. Niet dus. Ook beloften dat er teruggebeld zou worden worden niet nagekomen.Gewenste oplossing
Apparaat moet gereset worden zodat deze teruggestuurd kan worden.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.