Opgelost door Somfy Nederland: Tahoma problemen na update!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 532162
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

23 maart jl. een Tahoma update gehad en sindsdien werken er bepaalde onderdelen/ sensoren niet meer.
Diverse keren vriendelijk contact gehad met Somfy, probleem blijkt bekend te zijn maar na dik twee weken nog steeds niet opgelost.


Gewenste oplossing

Probleem z.s.m. oplossen!!!
Geboden oplossing
Nieuwe Update gehad van de tahoma box.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Somfy
    Datum
    Beste heer Janssen,

    Het klopt dat het nog niet is opgelost, de technische support heeft aangegeven dat het deze week opgelost gaat worden dmv een update van de Tahoma.

    Een fijne dag toegewenst.

    Vriendelijke groet,
    Judith Tamis
    Helpdesk Somfy
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    Ik wacht af.
    Ben heel benieuwd.
    Duurt nu wel heel lang allemaal.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Somfy Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen