Klacht Somfy: Somfy reageert niet op klacht die onder garantie valt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346646
Gebruiker
J.P. Prins
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een screen van de zonwering door ons aangeschaft in september 2017 gaat niet omhoog. Op 15-01 hebben wij melding gedaan bij het montagebedrijf deze is noch per mail noch per telefoon bereikbaar. Wij hebben dit gemeld bij Somfy op 17-01 telefonisch en nog geen reactie gehad. Ook niet na melding per contactformulier op 23-01. Volgens de nota is er vijf jaar fabrieksgarantie

De oplossing

Blijkbaar is de leverancier niet meer werkzaam.( failliet, ziekte? )
Wij willen conform de garantie dat Somfy z.s.m. iemand stuurt om te zorgen dat screen weer omhoog gaat.

2 reacties

  1. Auteur
    Somfy
    Datum
    Beste heer Prins,

    Wij hebben u telefonisch benaderd, om tot een goede oplossing te komen.
    Ik bel u terug op 29-1-2019 om 17.10

    Met vriendelijke groet,
    Judith Tamis
    Somfy Klantenservice
  2. Auteur
    Somfy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Prins,

    Hartelijk dank voor uw gesprek aan de telefoon.

    Ik heb zojuist geïnformeerd of u leverancier nog buitenzonwering verkoopt, 19 januari heeft hij nog contact met ons gehad dus we gaan ervan uit dat hij zijn werk voortzet.
    Misschien is hij op vakantie en moet u het volgende week nog even proberen.

    Mocht u nog vragen hebben ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Judith Tamis
    Somfy Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P. Prins
Datum
Uiteindelijke oplossing
u stelt dat u op 19-01 nog contact had met de leverancier , wij zijn al vanaf 15-01 bezig om contact te krijgen zonder resultaat . Waarschuwing op 8-02 de garantie van 5 jaar voor de somfy-motor geldt alleen de motor , niet voorrij en arbeidskosten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Somfy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen