Klacht Somfy: Somfy reageert niet op klacht die onder garantie valt

J.P. Prins

Een screen van de zonwering door ons aangeschaft in september 2017 gaat niet omhoog. Op 15-01 hebben wij melding gedaan bij het montagebedrijf deze is noch per mail noch per telefoon bereikbaar. Wij hebben dit gemeld bij Somfy op 17-01 telefonisch en nog geen reactie gehad. Ook niet na melding per contactformulier op 23-01. Volgens de nota is er vijf jaar fabrieksgarantie

Blijkbaar is de leverancier niet meer werkzaam.( failliet, ziekte? )
Wij willen conform de garantie dat Somfy z.s.m. iemand stuurt om te zorgen dat screen weer omhoog gaat.

Somfy
    Beste heer Prins,

Wij hebben u telefonisch benaderd, om tot een goede oplossing te komen.
    Ik bel u terug op 29-1-2019 om 17.10

Judith Tamis
    Somfy Klantenservice
    Somfy
    Beste heer Prins,

Hartelijk dank voor uw gesprek aan de telefoon.

Ik heb zojuist geïnformeerd of u leverancier nog buitenzonwering verkoopt, 19 januari heeft hij nog contact met ons gehad dus we gaan ervan uit dat hij zijn werk voortzet.
    Misschien is hij op vakantie en moet u het volgende week nog even proberen.

Mocht u nog vragen hebben ik hoor het graag.

Judith Tamis
    Somfy Klantenservice

J.P. Prins
u stelt dat u op 19-01 nog contact had met de leverancier , wij zijn al vanaf 15-01 bezig om contact te krijgen zonder resultaat . Waarschuwing op 8-02 de garantie van 5 jaar voor de somfy-motor geldt alleen de motor , niet voorrij en arbeidskosten.

Ook een klacht indienen over Somfy?